今日系Music 's Day
有少少興奮=)
其實每一班都唱得好好聽
真系估吾到我地竟然會搵亞軍
真系好驚訝
不過搵到獎
即系正明我地D努力系冇白廢
1C好勁呀!
我覺得好多班都唱'如果我是陳奕迅'同'stand by me'
都吾知點解
今日曾子朗好勁呀
竟然食紙巾
O晒呀
Rebecca吾知點解跌倒
隻手好搞笑
令到陳曉彤系到笑
雖然我都有
今日真系好開心
恭喜!恭喜!我地1C班有兩個人獲得獎
為我地班増光 XD
當SCI堂開始
我就吾知點解
開始冇興趣上LA
真系吾知點解
(我系吾系好乖),我都知LA
接住個幾堂
都系咁樣
但系去到ENG
因為辰Unseen
所以有番d精神
我竟然系 dictation中
默錯中自己個英文名 T_T
好期待聽日既長跑
都吾知點解俾人話我同XXX咩野呀
勁無奈