哼...恨無理取鬧! 無啦啦收電話...搞錯!我覺得我冇錯哂囉...点解要甘喎... 衰人衰人衰人衰人衰人衰人衰人衰人衰人衰人 有咩理由你永遠是對的?? 依家搞到我冇在我部電話用...好彩重有舊果部" 我依家話你知::: 總有一日我吾會留係到比你鬧! 【離家出走】
今日好悶也!!!無無聊聊甘過左半日... 本來諗住求其做埋d功課當過一日...媽子叫左我出行下!" 行行下(上中)再去左上水廣場...突然同媽子講想買鞋;;; 点知佢諗都冇諗同我周圍睇鞋...再去番上中...睇中左對playboy!! 買左。。。呵" 晚上與心愛的msn也! 【老公是我的命根...我算是配得上的千金!!】
今晚好開心...多謝p0oH喔,,,冇你冇今晚! 我好愛好愛好愛好愛好愛唷!!! 記住今晚..... 臨別一《3》!!! 【。愛你抱你吻你﹏對你不會過期。】