| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 8 月 12 日 星期六 |
 | |
┤●。同 lily.____同埋嘉儀.嘈交*’.  |
|
今日呀哥佢出左去呢../
跟住二家姐返學..
大家姐返工..//
正返我同老豆係home..
唔想出街呀..
跟住lily打左電話黎同我煮粥.
佢叫我打比詠.同佢講8.19..
11點去jacky屋企/
.....................
晏就個陣..
我呀媽個同事個仔又黎左//
嘉儀就話黎我home喇..
跟住lily同佢細老都話黎..
咁我呀爸又唔係唔比..
咁我咪比佢地黎lo..
二家姐又返左黎..
咁岩我呀哥都同左化骨龍黎左..
跟住呀媽又返黎喎..
嘩//今日屋企巧多人呀../
不過呀媽返左黎無幾耐老豆就返工lu..
如果老豆係度架話就有10個人lu..
化骨龍佢話要去買野飲../
正返咁我地三個女仔係home..>xxx<
嘻嘻..都算佢地好啦..識我買埋比我地..
跟住無啦啦..卡哇依同lily話想食魚蛋..
叫化骨龍請佢地食喎.
化骨龍唔請..佢地就好嬲.
//就係到拎我呀哥d 33黎打化骨龍喎..
咁我就緊係唔可以就手旁觀啦..
係咪.??.果個我home黎架喎.
咁我就覺得::化骨龍唔請佢地食野都唔係唔得姐.<化骨龍又唔憬應成左佢地>
咁我咪幫化骨龍//叫佢地唔好再咁樣lo..
話佢地唔好咁唔講道理./
跟住佢地話我正係識得幫住化骨龍唔幫佢地.
咁我真係覺得如果講道理架話..
呀化骨龍都唔一定要請佢地食野姐../
咁我就緊係幫住化骨龍啦..
跟住佢地又嬲喇..
過左冇耐..佢地就走左lu..
我個陣都有d嬲嬲地架..
跟住我就打左電詔比莊仔同佢傾計..
我講左成件事比佢知..
不過我冇講比佢知係我既邊個fd..
跟住佢就同我講左好多好多好多野lo. .
hapi左好多..
過左一陣..lily佢打左電詔過黎./.
我問佢做咩打黎..
佢問我::聽日去唔去徐徐個教會..
其實我都唔係好想去咋..
不過佢話好想睇下徐徐間屋仔喎.
咁我咪同佢講..你Dad比唔比你去先?
佢話問完之後打電話比我./.
佢再打黎個陣..
佢話佢Dad要3--4個人同佢一齊去先得喎.
咁佢就叫我打比幾個應該去得既人問下佢地得唔得..
跟住個個都話唔去..xDD/*
跟住ICE話::8月14號先一齊去徐徐HOME..(好主意 )
嘻嘻/./點知個個都話得喎..
ICE出聲係唔同D既..
//////////////////////////
唉//今日又同卡哇依同LILY嘈交//
跟住又同佢地好返..
嘻..感謝上帝呢..
THE...END
|
|
刊登時間︰2006-08-12 06:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 57 | »
|