今日無雨啦~ MISS左兩日有得去啦
但係上次話去個D都唔得閒.........得5個人
靈姐 , 薇姐 ,芯姐 重有靈姐細佬 佢地個個都剪哂頭髮啦 我覺得佢地令左
我地去左惠康買野食 用左50蚊AR ><'' 唔知點解佢買左多春魚.....
我地行去匯景坐巴士 個巴士好似係296D 成14蚊呀><''
車程過幾鐘 我地係度吹水 好開心AR!!!
到左屯門 個度係綠的 同埋有輕鐵 可以係路鬼既一方行過去 好似過馬路咁(有日本FEEL'')
去到發現好似唔多夠野食 去左個度既士多買野
去到沙灘既BBQ場 好多後生仔女係果度AR 靈姐又話幾分鐘就可以搞掂 點知成30分鐘打後先有得燒AR>_<
燒下燒下 我地見到隔離個度有個人拎著把姐燒野食-.-'''勁O咀WO 佢重要帶著個好似布咁既野係頭上
怕哂都唔洗咁掛=.=
真係唔好彩AR 比人點左去買氣水......行左好遠路
我地本來想去沙灘度玩下片頭仔同拾貝殼 但係靈姐又一定要我地食哂D野先-.-''
搞到個天黑哂先去到 行兩行就無野玩啦
靈姐同佢細佬勁得閒 係度玩火-.-''
個沙灘真係幾令令嫁 個時個天紫紫地
慢步就最岩啦XD''~!!
好想搵日再黎蝴蝶灣玩AR
如果可以玩埋捉蟹就好啦~
我地下次等靈姐生日 去石澳玩AR XD''~ 個度勁多蟹WO~
我都係覺得石澳好好玩呀
之後我地住車車番屋企 係車上講鬼古 又講下母校D野
跟著我唔知係咪講得太多野.....
個頭勁暈.......
今次同小學同學一齊BBQ真係好好玩呀 ~
|