今日係陸運會..
緊張''
興奮''
朝早我同yoyo搭88D..
我地要著U..
真煩''
唔記得點整領巾..
搞到遲咗出門口..
上到車..
到長青個個站..
見到劉俊岳.賴培堅.陳明智''
哈哈..
勁搞笑的他們 + ''
到咗之後..
跟住前面d人..
出去..
我地勤社巳經差唔多番曬..
但係剩唔見菇菇人''
等咗一陣..
準備開始練個陣..
點知Girl Guide要Fall IN...
SO..
冇得練lu..
..
因為女童軍要步操既關係..
啦啦隊做既野就白費心機..
衫褲襪冇得係今日著''
啦啦球梳完冇得用..
練完啦啦隊口號冇得嗌..
真可惜..
..
其實我寧願啦啦隊..
有少少唔想女童軍...
一得閒要步操..
..
上午冇服務..
又要操..
要操幾粒鐘..
操到勁攰..
冇得坐..
仲辛苦過啦啦隊..
..
我寧願出去睇比賽..
見到四社
d啦啦隊嗌到勁大聲..
慘''
見到我地勤社嗌得咁落力..
真hapi''
..
到咗12點..
同yoyo..班長一齊去食野..
yoyo帶咗我地去一間餐廳食野..
佢之前o黎..
話好味..
so..
介紹俾我地..
超肚餓..
破紀錄..
食咗3個字''
嘻嘻..
飲啖水+食香口膠..
俾埋錢..
就走人..
唸住去搵Mandy佢地..
去咗葵涌商場
行咗一陣..
上咗2樓..
上到去..
係前面見到''路bus''..
開心喔''
後面見到表哥..
sad喔''
之後,,,
竟然撞到mandy..
唔洗搵..
哈哈
見到路bus攞住個手卷..
心唸:這是他的lunch嗎?''可憐''
..
原本1點半先要番到運動場..
但係girl giude要早番..
下午終於有服務喇..
一半女童軍服務.
一半女童軍係後台步操..
我去服務呀
真開心..
我負責攞啲獎牌俾老師頒..
SO.可以去場地出面
..
在咁多人中係勤社o既坐位中..
終於搵到路bus..
哈哈''
4點幾..
就放人lu..
同yoyo一齊搭88D番屋企..
..
聽日都係運動會..
又要步操..
仲有閉幕典禮個陣要站崗..''
好辛苦''
天氣涷D就好喇..
希望聽日勤社冠軍''
啦啦隊都要加油''
支持''
|