朝早7點幾無拿拿起咗身''
跟住我係屋企hea咗幾粒鐘
到咗1點7
我就番女童軍
今日係整蛋糕
(唔知係咪為咗我生日而整呢??'' 講笑)
but''個個蛋糕係搵紙黏土整既..>.<
可憐''
見到都好想食呀..
整到一半..我要早走
因為我要番教會...
so我即刻走去搭401小巴走..
番到教會..
小組差唔多完
跟住就到崇拜
崇拜完..
無拿拿熄咗燈..
哈哈*
我仲以為咩事..
louis係度扮野話:停電吖..??好驚吖..''
跟住佢地開始唱生日歌..
我個陣蠢到真係唔知發生咗咩事
當佢唱到個句..
''...happy birthday to siu wai shan...''
個陣..
我先知..
今次係我第一次著住校服慶祝生日..
亦係咁多次生日會之中..
最開心既一次
成20幾個人幫我慶祝..
食咗二件蛋糕...<一定肥死...''><
好開心喔..
非常難忘喔
anyway我真係好多謝團契既一班弟兄姐妹們
雖然之前每次生日起碼有10份禮物
而家得幾份
但係我真係真係真係好開心
估唔到仲有人記得我生日..嘻嘻
今晚由12點開始..我就12歲喇
Yeah
|