今日係考完試既第二日..
者係派卷既日子..
開頭派英文個陣..
真係超緊張呀..
好開心呀..
今次中文同英文都比上次進步咗好多呀..
happy..
聽日搬啦..
有喜又有悲..
開心既係,可以住一d大d既屋啦,可以同郭秋一齊番學啦..
唔開心既係,我唔可以再同葉淑,何佩,孫B一齊番學lu..
妮珊知道我搬個陣都唔想..
因為佢成日去我屋企,玩嫁..
而家可能難d lu.
佢地話去我間新屋玩呀.
考試者係伐表我地就黎要同朋友仔分離lu..
唔想.亦都唔捨得..
其實大家唔多唔少都唔捨得佢地身邊既同學嫁..
剩下來的日子,我們只能好好珍惜..
在六年級我學會了珍惜
|