今日我地班發生咗一件事..
上體育堂個陣..
我同葉倩講緊野.
亨係我地隔離..
亨好大聲咁講:係咪講緊你鍾意....
我個陣好嬲..
根本個件事得2個人信我既...
葉倩好大聲咁話郭秋..
佢地係度嗌交..
張老師話:唔好嘈啦..大家都係埋一齊..同一班..點解要嗌交呢??大家又係朋友..
佢講得好岩..
大家讀緊6年級..
都就黎畢業啦..
大家唔想再嗌交...
大家都想珍惜宜家每一分鐘,每一秒..
又想好好過埋呢個6年級..
珍惜同朋友仔既時間..
我睇過郭秋同葉倩既日記..
佢地好似大家話緊大家咁樣..
針對大家咁..
對郭秋同葉倩講:你地大家都係朋友..你地都又識咗好多年啦..剩番幾個月la..畢業la..唔好咁啦
對葉倩講:唔好再話郭秋啦..你都識講朋友呀嘛!!..嗌交又何苦呢??始終曾嘉昌個邊..你唔洗叫佢講埋個d野..
對郭秋講:唔好咁話葉倩啦..畢業啦..你地都唔想係畢業個陣仲係度嗌交啦..我地3個都係朋友..冇''惠''又搞成咁啦..

|