我宜家超級極之十分嬲呀~
我都話唔係我講嫁啦!!!
又屈我,,,
有冇咁衰呀你,,,衰人...,.
我講咗幾多次都話唔係我講,,,
你就話一定係我講既,,,
你有證據話我呀~~
你都冇證據就話我,,
你聽葉淑同程講就話一定係我爆出黎,,,
係陳敏怡問我,,
跟住我講咗一句!!
冇話咩黃嘉儀個d野
我個d野,,,係你講我岩岩先知,,
又話我同咗陳敏怡講,,
你唔好話得就話啦!!
係陳敏怡話你................
就話係講,,,
你憑咩話我,,,,,
我都冇話俾佢聽黃嘉儀個件事.=0=
你唔好話得就話啦~~
陳敏怡話我講,,,
我同佢講個d野個陣,.,,,你聽到咩下....
冇呀,,,,,冇呀,,,你都冇聽到,,,
你又知......
你話可能係,,我都唔話你,,,
你竟然可以一口咬定係我講,,,,
咁肯定咩??
你唔好聽個d人講就以為一定係我講啦~~
你自己唸下啦~~
如果我真係有錯,,,咁我同你係呢度講一句sorry!!!!
|