今日係女童軍既比賽''
超緊張囉''
因為巳經練咗1個星期lu''
可怕''
因為其他學校真係好勁..
好似9間一齊比賽''
好勁係安柱囉''
好似話佢地早上又練..
上午又練..放學又練..
低能d..
不會死的嗎?!
真係勁努力''
不像我們''
我地8點係葵芳..
跟住一齊搭31m去安柱到比賽''
到咗之後''
去咗班房度坐咗陣''
then..
落到去就要俾d人 check制服''
又係到介紹d人''
跟住企咗勁耐呀''
變態的、
熱到爆..
見到個個都汗流浹背''
恐怖ar''
過一陣..
終於check完''
就開始步操lu''
我地係第2隊''
首先第1隊操完就到我地啦''
勁驚呢!?
開頭唔知係咪驚得滯''
有d亂''
唉''
跟住都ok既''
我地即刻衝上去..
歎冷氣''
haha''
上到去..
佢地練下午既歷奇''
練first aid''繩結個d''
我唔洗去歷奇''
so係度hea''@@
等所有人操完''
then再聽埋d人講番步操d錯誤''
就放食飯lu''
有1個鐘零9個字''
番到去..
我.寶寶.靚靚.同沈倩宜唔洗下一part既歷奇''
so留係課室歎冷氣''--
聽歌''訓''
過咗陣''
佢地玩完''
就落去頒獎lu''
超緊張..
其實d獎都係安柱包曬''
佢地出兩隊咁多''
就91a分隊同91b分隊
頒步操個part''
91a分隊攞''
歷奇個part 91b攞''
then..頒全場既獎''
季軍91b..
亞軍唔記得..不是安柱''
冠軍91a''
咩都佢地攞曬''
你話佢地係咪變態''
不過人地真係好勁..
我地影埋合照之後就走人lu''
then去咗行街
雖然今次攞唔到..
但係都有 盡力'
2年一次既比賽''
2年後繼續努力...__
|