張學生証....
加咗張貼子相.
笑0000000
冇嘢做~~
去睇k-on
冇人約...
sad.
今日.
又換位
yaya....
有件sad事
=======================================
上中文堂
我呢D精英梗係要轉班上堂la!1(haha)
班廢x嚟我班房上堂
今日因為勁書.
冇囉書包走00
點知.......(閱讀全文)
懷諗小學生活!!!><