| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 7 月 30 日 星期三  |
主題係:買左好多3呀~  |
分類: 未分類 |
今日係...Tuesday(sor...冇閃字)!
今日7:00起身...去樂富揾Ivy~~之後去嘜噹噹食野...OK la~~同佢番中學上(成長課程)...超boring~~上2個hours...同Grandma去9龍城食野...買左6,7件T-shirt~~勁靚,哈~~!3點Go Back Home~3:30佢去打麻x....6點番黎~開飯!! |
出爐時間:2008-07-29 05:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
主題係:去apm啊!!  |
分類: 未分類 |
今日係...MONDAY(sorry...冇閃字!!)
今日8:00起身...去樂富同IVY去食嘜噹噹,跟住10:00同佢去中學上D成長課程,有D boring...12:00放學,同Grandma去9龍城行下~買左D盒仔...20$$~好靚呀~!3:00番屋企la~~悶...watch TV...上網!!6:00亞爸番黎,同我..Noel去揾Joey姐姐食飯~去左APM嘅紅螞蟻到食~~之後去無印行下...買左2支pen...so gd!!9:30 back home...
。。完。。 |
出爐時間:2008-07-28 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|