m9478882.gif

Carol1_1m3ysRdogFMA-1.gif6eiv5c.gif

fgdj.jpg 

2007 年 6 月 16 日  星期六  



最期六

呵呵~~

大家溫書未呢??

我未溫 -.-

聽日仲去飲,點算好? -0-

 

今日.....

一早起身

並不是溫書......係開電腦

上網.....聽歌 -.-

{好似隱蔽青年}

 

梗住聽到媽打話

"客廳部冷氣壞左喎~"

我心唸

唔係牙化

咁xxxxxxxxx?

死人架喎 -.-

 

今日........椰子add我

話...

西姐

交左全人發展表未?

牙.....我帶左架

但係唔記得交

點算??

實比陳sir狂插喇 -.-

哎牙......趴街喇~~~

我寧願全人發展表上面冇野

都唔想被陳sir鬧牙~~~

 

今日冇mooD打Qooza

聽日繼續~

考試要加油~

2H永遠都係

一條心!!

4eVer 2H !!!

{除某幾個}

刊登時間:2007-06-16 04:02 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

cM plzzzzzzzzz~                     cM plzzzzzzzzz~   



carol_chan
暱稱: 小 WesT
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2007-07-14
2007-07-04
2007-06-29
世史與PTH小傳奇
最期六~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
2H @ HGSS 討論區
Fish 的祈禱板
H.G.S.S
YouTube 施老師 @ 2H
大佬証的留言板
西姐的blog(荒廢了的)
同志RonNi 的blog
車文CarmEn的xAnga
姐ChRi 的留言板
燕姑的留言板
貓貓論壇 ^0^
小滷蛋玩意!!