| 最期六 |
呵呵~~
大家溫書未呢??
我未溫 -.-
聽日仲去飲,點算好? -0-
今日.....
一早起身
並不是溫書......係開電腦
上網.....聽歌 -.-
{好似隱蔽青年}
梗住聽到媽打話
"客廳部冷氣壞左喎~"
我心唸
唔係牙化
咁xxxxxxxxx?
死人架喎 -.-
今日........椰子add我
話...
西姐
交左全人發展表未?
牙.....我帶左架
但係唔記得交
點算??
實比陳sir狂插喇 -.-
哎牙......趴街喇~~~
我寧願全人發展表上面冇野
都唔想被陳sir鬧牙~~~
今日冇mooD打Qooza
聽日繼續~
考試要加油~
2H永遠都係
一條心 !!
4eVer 2H !!!
{除某幾個}
|
| 刊登時間:2007-06-16 04:02 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 64 | »
|
|