| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 30 日 星期一  |
| 今日係咩日子呢??kaka |
分類: 未分類 |
今日係年初二呀!!
係姑媽佢地黎呀麻到ge大日子哦
我地今朝早冇返去eat早飯
因為琴晚我呀妹發燒...去左see急診哦
到今早8點先返哦
佢地因為成晚冇訓
所以佢地一返到黎就去左訓啦
=.=
所以先至冇去eat早飯哦
到到一點幾
我搭bus落左元朗哦
我約左大姑媽係加洲餐廳到等
我去到加洲...佢以經係到啦
跟住我地叫左焗豬扒意粉eat
幾好食嫁
我重點介紹哦
eat完之後...
我地行左一陣街
買左好多野返去呀麻到呀
返到去果時...我呀媽仲未返呢
可想言之佢地係好累啦
佢地返左黎之後.....
等左好耐d人先到齊哦><
之後我要幫手開木台食飯....
好累哦=.=
食完之後返到屋企
大約11點幾..
我家姐發燒呀
又要去醫院=.=
好慘>.<
|
|