| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 22 日 星期三  |
累死我啦  |
分類: 未分類 |
唉~~~~
今日本身唔洗返學
係假期....
但點不知自己係表演生而.........
冇左我兩日假期..
慘慘慘
今日我一早起左身....
但係我都遲左到
因為............
我一大早係到睇惡魔在身邊哦
真係好好睇嫁
個女主角又靚又cute
男主角又帥.....
好正呀><
我睇左一集到
我去左洗白白
沖完出黎之後我係到汁野返學
汁完野都8:35
我拿拿臨沖落樓= =
我8:45要到音樂室哦
@@我跑到去輕鐵站
好彩車仲未走哦...
我返到學校時以經係8:50啦
今次死火 比人罵定....
上到去....呵呵仲有人遲過我
跟住我地點完名之後落左去綵排
綵排左兩次......
綵死我啦= =
機乎個個座到腰酸背痛= =
係到聽校長佢地係到講
講左粒幾鍾
講黎講去都係講d白痴野
唉.....佢地講左咁耐....
終於到我地出場啦
我係到唱果時有人打比我
頂= =我都唔想講粗口
我cut左佢線..佢仲打黎
打左好幾次黎
= =
表演完後
miss郭係到話我地聽人演講時
坐既姿勢唔好....唱校歌唔夠大(sing)
去死吧...不如你去唱好冇
==仲係到嫌三嫌四
綵綵綵....
終於等到吃飯啦
我同我個fd一齊去吃飯
我地去左板橋食日本野
果到d野幾好吃......
不過要等好耐><
食完啦.....我打左比大姐姐(roy仔)
我同佢傾左一陣就番左學校
唉
我的地獄黎啦= =
綵到四點幾先返屋企
|
|