| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 23 日 星期四  |
十周年@@  |
分類: 未分類 |
今日係我校十周年哦
我今7:35返左去學校到
返到去....我去左小息部買野飲....
我買左茶字典.....芒果茶
好好飯嫁
跟住我聽到中央咪講出去排隊
跟住就出左去lo
跟住等miss陸落黎點名
點完名之後我地成班合唱團上左404室到
上到去放完書包
跟住我地落左去最最最後綵排
綵排完左之後...有四個字小息
我同d fd坐左係禮堂嘆冷氣
等到10點幾.....
佢地個個返曬黎
跟住我地等d家長入黎
到11點幾.....
d家長到齊啦
典禮開始啦
我係到好白痴咁玩布娃娃game
人地做咩...我就跟住做
kaka
跟住到嘉賓致詞....
佢地個個都好長氣哦
四個人講左粒幾鐘><
而我呢....坐到腰酸背痛
好慘><
等呀等....等到學生表達啦
首先係英詩獨誦
之後係中文集誦
管樂合奏
之後先到我地
合唱團
我地唱完flying free之後.....
跟班人係到唱鄉頌
唱完之後...個幕仲未拉....
企到我好好好累哦
d miss見到我地....即刻拉
d miss help左我地一命哦
成過典禮完左...
我地上番404室
miss睦開左隻碟比我地see
我唔係好記得個名
但係套野好白痴
係到講d企鵝.....
ps:係卡通影片
睇左冇幾耐
有人入黎羅野飲比我地
我飲左一包朱奶
飲完之後中央咪宣佈我地可以落去食野
跟住成班落曬去
我以為只有西餅食= =
點知唔係...
果到整到好似係到食緊自助餐咁
^^果到好多野食....
我同d fd食到好飽= =
但你仲有好多野食
跟住我地去左羅野飲
同d miss 呀sir傾計
玩完..傾完...我同d fd去左塔車= =
返到屋企沖完涼.....
就打日記啦
|
|