今早返學都冇野....
上到中文堂...
我地比miss訓話
話我地d成績唔係好好
唉......
話完之後係到對語文新x
對死偶= =
原本我以為中文得一堂....
點知miss chu同miss tse調左堂= =
好慘....果堂又係係到對==
到左is堂
我地係到湯牛眼
勁好玩lo
我地唔知整到隻牛眼點
整到成個屎
個爆汁
d女仔<我和x魚之外>走開曬
都唔知佢地驚d咩= =
整完之後係到聽呀sir講答案...
悶爆lo.....
之後去左圖書館當值= =
當完之後陪pong pong去行天澤商場
行完返左home
|