今日一點先起身.....仲係好累...仲想訓@@zzz...
琴晚好夜先訓...
醒左冇幾耐..就有飯食..哈哈.跟住咪睇碟囉..
睇完碟冇幾耐就要返我啊爺度><返去食飯..
不過d野好好食..我啊爺屋企附近有幾棵龍眼樹...我地今日返去主要原因係摘龍眼..
d龍眼好甜哦^^..
PS:D龍眼又甜又多汁哦
我老豆搵到個蜜蜂巢..食入面d蜜蜂卵..見到都好想嘔...><我老豆話呢d好補...
好多地方都冇得食..好難搵>.<
ps:最攞命係...仲識跳跳下
今日雖然好鬼死忙...但係好開心哦