|
唔係咁冇體育精神,係唔記得ja∼唔好睇死學校會教d冇體育精神o既人 |
| ファイル(F) 編集(E) 表示(V) お気に入り(A) ツール(T) ヘルプ(H) |
|
今日因為唔記左帶身份證同2張相,小息比miss張鬧,佢覺得我好似係特登咁,問我係唔係特登,問我想點,唔帶身份證會比人拉,咁大個人都.....佢話[千叮萬囑]叫我要帶...最後佢話唔想同我講.....學界...我係有錯,因為我真係唔記得帶..但我唔係特登,係昨天佢同我講,時間都幾少.我讀左咁耐,都唔知學界o既情序,問我係唔係特登...咁係咩意思..佢o既[千叮萬囑]都唔好千下,一日時間,小息講左一次,保證所有同學記得,好彩既班房有,miss有...身份證唔見左我比唔起.我有責任,你都有責任...先幫人報名,之後話你讀左咁耐,都唔會唔知啦~ 你係先知. 唔係咁冇體育精神,係唔記得ja∼唔好睇死學校會教d冇體育精神o既人.講真,自問都算係好學生 ...好學生唔係一定係要成績優異~!可況我都唔係好差,我自問正義,我冇講大話,我冇欠功課,我有讀書,我冇坐人地位,我有幫老師做野...p.s:我有為miss張...等人做過野~我有頭入參與活動,我冇害過人....點解會講:你特登架..
當我係一般左耳入右耳出o既壞學生...?那時我有反思過冇反問反駁過...我係佢心目中係個點解人,唔通要成績優異,體育超好,籃球學會,做事唔出錯先唔會比佢當係壞學生.. .比佢鬧完,我冇哂......
是眼淺...+失望
眼睛和頭痛了整天
人有多少%係有失誤
唔會係0% |
|