゜(*≧▽≦)♡(*’▽‘*) 〃Σ(OД〇*)3
*▂﹍honey日記!∼**﹍▂◆□←( ̄▽ ̄;)lulu
carolulu
暱稱: ||.°[]□ ||||[lu]﹏
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出左timetabl...
新的一年
病的先兆
又係home
大嘴巴的rar歌好正
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
留言啦""Ψ( `∀´ )Ψ  悪魔

RSS 訂閱
RSS Feed
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章

2006 年 11 月 28 日  星期二晴天

 如果係miss紫,我唔會咁唔失落

唔係咁冇體育精神,係唔記得ja∼唔好睇死學校會教d冇體育精神o既人
ファイル(F)  編集(E)  表示(V)  お気に入り(A)  ツール(T) ヘルプ(H)

今日因為唔記左帶身份證同2張相,小息比miss張鬧,佢覺得我好似係特登咁,問我係唔係特登,問我想點,唔帶身份證會比人拉,咁大個人都.....佢話[千叮萬囑]叫我要帶...最後佢話唔想同我講.....學界...我係有錯,因為我真係唔記得帶..但我唔係特登,係昨天佢同我講,時間都幾少.我讀左咁耐,都唔知學界o既情序,問我係唔係特登...咁係咩意思..佢o既[千叮萬囑]都唔好千下,一日時間,小息講左一次,保證所有同學記得,好彩既班房有,miss有...身份證唔見左我比唔起.我有責任,你都有責任...先幫人報名,之後話你讀左咁耐,都唔會唔知啦~你係先知.唔係咁冇體育精神,係唔記得ja∼唔好睇死學校會教d冇體育精神o既人.講真,自問都算係好學生...好學生唔係一定係要成績優異~!可況我都唔係好差,我自問正義,我冇講大話,我冇欠功課,我有讀書,我冇坐人地位,我有幫老師做野...p.s:我有為miss張...等人做過野~我有頭入參與活動,我冇害過人....點解會講:你特登架..
當我係一般左耳入右耳出o既壞學生...?那時我有反思過冇反問反駁過...我係佢心目中係個點解人,唔通要成績優異,體育超好,籃球學會,做事唔出錯先唔會比佢當係壞學生...比佢鬧完,我冇哂......

是眼淺...+失望

眼睛和頭痛了整天

人有多少%係有失誤

唔會係0%


 

*▂﹍刊登time﹍▂●2006-11-28 06:03 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]