|
今天好大事件..對於我黎講∼
今朝搞到好遲上學o...肚痛..
死番學校...之後遲到,哥唔我寫名,我寫左個日期,好暈,之後哥help me寫∼8:04!
之後我又死上classroom,哥,f.6的女同學(劉x琪的姐姐)同我上去,我痛...出冷汗..上到去好似冇咩野,坐係度..之後作文...作作下好肚痛..痛死人,我去廁所,入到去又唔痛,我出番黎,又作文,作作下好肚痛...忍左陣,之後又唔痛..之後我又痛....個時轉堂,我同唔知邊個講去廁所...我走到去門口...冇力開門,,,我...痛!!ck help me開,佢叫我去〔醫療室〕,我痛到講唔倒野,係個門口出面(o某)左係到...之後亞媽同ck扶我行...行到去5i門口,我勁痛,冇力..流眼水!!蔡sir岩岩出黎,叫人比椅子我坐...我冇力,向左前面ck個度...好想暈!之後見倒miss wu,問下我野...之後坐輪椅落去..冇力!之後去左〔醫療室〕見倒miss張,佢打比我munmun,(好彩munmun番屋企關窗)叫munmun去醫院..之後有醫護人員黎左...又坐另1個輪椅落去地下...去左[十字]車~訓左係床度....比左氧氣我,校工同我去醫院....之後去到,轉床,弄倒個頭,好痛a~!之後munmun黎左....去見醫生.......之後去左照x光,打針,針手指,按下個肚同驗尿....打針同針手指好痛a~!!!打針比人針左3個針口...打係個x度.....之後冇力行...之後有副作用,口乾同.....!我munhelp me令藥...我去接細佬番屋企...食左d野,食藥,之後訓....訓訓下有人打比我...bus佬∼,放學個時張欣打比我,佢話來探我,哈∼我訓緊o∼!bone都有打比我呢~之後6點幾醒左@@"....8:30,金令左homeworks比我,thxa~!個個都講話lunch個時....打架,比人記大過~就係咁~!
|