2006 年 4 月 20 日 星期四
做英文報告~
今朝發左個好得意既夢a~ 小池 唔知點解做左我亞哥 ,我自己變左3.4歲個樣~哈哈∼ 今日約左倩倩同張欣做英文報告 ~去左圖書館,好多人a ,又細∼∼ 之後走左去市中,張欣去 買雜誌做報告,我同倩倩去左搵地方做報告 ,去左美食廣場,食左好多野∼寫好左d野∼之後又去左張欣屋企 ∼做到6:59走人∼今日好似做左好少野 ∼(口A口)" papa今日打電話黎話星期日番黎 ~now好想打牌同飲 a ∼ (baka,講下ja∼ )
*▂﹍刊登time﹍▂*2006-04-20 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]