2006 年 3 月 25 日 星期六
H E A ~
ファイル(F) 編集(E) 表示(V) お気に入り(A) ツール(T) ヘルプ(H) 好多野想做a,打左日記先~好想食蛋糕,好想睇大結局,又要打日記,放相上網,吹頭,拾野∼ 今日好遲起身 ,之後倩倩打比我,佢講好悶,唔想留係屋企,我都係,所以約左佢去市中行 ,同姐姐食左野,之後出去,出去之前munmun得知佢買左對鞋比姐姐,可以話係涼鞋掛,因為姐姐很難去著波鞋(隻腳腫腫地)~下雨∼周圍走,買左1件3 ∼係市中見倒大佬同邢邢∼∼之後去左搵毓賢,話去c琪屋企玩∼毓賢買左番學鞋∼去左拉麵店搵c琪同張欣∼我又試左新野<西瓜汁> ,都ok喎∼哈哈∼!上去c琪屋企學打牌 ,這是個好痳煩的1個遊戲∼6:30同倩倩走人∼番屋企,姐買左唔同既蛋糕a ∼好ya∼ 我要去食啦∼><
好多野想做a,打左日記先~好想食蛋糕,好想睇大結局,又要打日記,放相上網,吹頭,拾野∼
今日好遲起身 ,之後倩倩打比我,佢講好悶,唔想留係屋企,我都係,所以約左佢去市中行 ,同姐姐食左野,之後出去,出去之前munmun得知佢買左對鞋比姐姐,可以話係涼鞋掛,因為姐姐很難去著波鞋(隻腳腫腫地)~下雨∼周圍走,買左1件3 ∼係市中見倒大佬同邢邢∼∼之後去左搵毓賢,話去c琪屋企玩∼毓賢買左番學鞋∼去左拉麵店搵c琪同張欣∼我又試左新野<西瓜汁> ,都ok喎∼哈哈∼!上去c琪屋企學打牌 ,這是個好痳煩的1個遊戲∼6:30同倩倩走人∼番屋企,姐買左唔同既蛋糕a ∼好ya∼ 我要去食啦∼><
p.s:1. 傾日空手道有比賽,我要去睇睇∼
2. 我都好掛住你a~
*▂﹍刊登time﹍▂*2006-03-25 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]