| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 11 月 30 日 星期三 |
|
78!! |
|
今日頭3堂冇上∼去左比賽..超驚!a last得78分!算啦!唔好"踏"我!差唔多1點番到去(去左1間叫”實惠”既茶餐廳食lunch!好正a個名!!)∼上computer,猩猩又搞事,又hea半堂!之後上物理,問左倩倩借maths同化學筆記比我,又教左新野啦∼!上週會,好留心呀我,都幾有興趣啦(講社會經濟)!放學搵miss陳x陵,佢走啦今日,同我地d girls影相!好唔捨得,最後走個時,miss都好似有d想....同倩倩番屋企,企左係佢屋企樓下傾,番home睇tv,好正a"藍天"!之後食"西餅",mun話當cake!之後努力做maths..ok啦∼借左化學筆記,but我自己個本都冇帶!!〔-口-〕都幾失望!!同小浩浩msn..灰
萬里長城長又長...我還是14歲
*… 人大了沒有快樂隨手到 〃§ -,,,-”
▂﹍×[☆我願我年年都似十四歲那天★"](° ▽、° )′
p.s:屋企多左2條"水魚"同1隻"龜龜"~∼好搞笑a!
|
|
*▂﹍刊登time﹍▂ *2005-11-30 10:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|