2005 年 5 月 20 日 星期五
好鍾意小池..
今日好辛苦a!~喉嚨痛得要命a~ 星期一還要比賽a!~ 今日上美術,找回自了的文具... 好嬲a!~ xxy佢....死mk奶...好憎你a!~ lunch有last班際籃球比賽, 4e:4d!~ 4e勝...... 英文堂...謄文...sleep..... because miss ng話冇野do...... 好鐘意小池a!~.........>3< 菴(利)和也...都係a!~ 之後空手道,咳死八la,kaka就流鼻涕...... 好搞野a上堂...肥仔好重a~ <唔係空手道既都唔g!~哈哈!> 放學見倒a舒打乒乓球... 回家時,比班咸濕仔望住.....頂 好累a!sleep o左一sleep...... 唉.....我要快d好番a!~
*▂﹍刊登time﹍▂*2005-09-25 02:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]