騙子!騙子!!騙子!!!
大騙子!!!!!!!!!
好彩今日可以遲返姐 如果唔係 我諗我會眼訓死
返到去無所事事 結果俾人叫左去禮堂做臨時嘉賓 過程真係搞笑 亦都好無奈下
等下等下 整下整下 唔經唔覺 我負責整既朱古力曲奇就整好左喇
所有野差唔多都整完 miss話校長會黎睇 但係實左係等左太耐啦 所以玩陣先 結果係走廊跑既時候 俾校長見到 真係超驚呢
p.s. 好似扭親隻腳呢
唔經唔覺 已經有7日冇打過blog啦 因為我好懶同好累
無奈 本來係幫手整曲奇 聽日唔洗返 結果俾銓叔屈左去整壁報 我快累死啦 本來諗住訓到2pm 結果lee個計劃冇左
唉 最衰都係你呀
都唔知講咩好
俾學校張爛凳介損左 唔多唔少 有10條痕
超痛
--------------------------------------------------------------------------------------------------
衣家仲係好飽
因為食lunch又係食排 dinner又係食排
雖然好味 但已經飽死左喇