【No pain,no gain】

carrie1220
暱稱: love_carrie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-25
-3-
mcdonald之奇妙
..............
好唔開心呀.....
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
= =
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 566
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天


.............. 滿足 分類: 未分類

今朝同gucci n maggie返...我無帶遮呀...去到馬鐵站果時成身濕晒>3<

好彩有gucci n maggie遮我返學校渣....唔該晒你地呀~~

on duty....好慘....被梁邵麒係咁叫...仲要叫到好核突XD好彩佢無忘記晴晴啫-3-

跟住上到去調位呀....同全班最正ge「男人」坐.....何康儷......算

上LE,全完唔知講緊咩>3<呢堂係發晒夢

BK→→無啦啦玩咩背金句啫!?無理到佢xp睇住湯家豪同譚浩民係道玩....兩條友係道打交>3<

笑到肚痛...兩個傻仔-3-

recess之後兩堂LS.....lee sir"...講緊海嘯的死亡人數同埋饑餓的死亡人數係唔可以比較wor,跟住又話

而前d古人點樣鬧交....話A君同B君有一日在條橋道,

A君話: d魚咁自由,一定好開心啦!!,

B君話:你又唔係條魚,你點知佢開心啫!?,

A君又話:你又唔係我,你點知我唔知條魚開唔開心呀!?

O晒嘴lor.....跟住我問lee sir可唔可以去toilet......

jordan串我話:咁點解你唔問我可唔可以唔去廁所....

抵死jordan俾我串!!!!我話:你又唔係我,你點解我唔想去廁所啫?

--------------------------------------------------------------------------------------------------

lunch之後上chist......黃德權老師.......佢今日無著粉紅色衫bor...不過著左對粉紅色鞋XD

最後兩堂係english....悶到爆燈!!!!

放學同bowie走.....

今日發現岑東霖整親隻腳....好想踏下佢~~全班得佢一個英文肥左= =



2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天


好唔開心呀..... 開心 分類: 未分類

                  今日真係好唔開心呀,無晒心機= =今朝同gucci & maggie 一齊返學,

        等左gucci好耐..本來唸住唔等,因為我要返去on duty..但係咁岩佢又上緊月台wor

       ,咁咪等埋佢lor = ="返到去,我已經係全組最遲果個>.<(對唔住呀....)跟住對卷...

       ...死得好慘慘慘呀!!!!!!!

                      我chinese得51.5/100渣.....岩岩好合格多d....好附碌XD不過miss

       chu話我地c班同埋e班的平均都係50幾至到60幾分...但係最特別ge係雪姨,佢81

       分....拋離我地好遠....作文我都ok...篇實用文27/30....miss chu跟住所解釋ge內

       容分,格式分....好多我都攞捉晒!>3<果篇長文我作左第三題: 數據說明..61.5/100

       .....算...中文聆聽: 33/40....都算可以接受~

                      跟住對IS...我得77/100渣.....雖則全班最高分係我...但係相比d,e班.

       ...不外如是啦,我錯得最多ge竟然係mc,反而d長問題我就答到接近滿分(e.g. 11/12 ,  

       12/12)...唉....好慘!!!!相信會俾人串....點知放學一出門口,見到家姐christy...佢超

       串嘴>3<話自己英文得72/100好低分wor......完全o晒嘴lor.....我都係得61.5渣bor

       ~你想點啫!?我一定要考到全級60名之內呀!!!!!!!(有d想= =")但係呢個真係我的願

       望黎ga嘛...

               聽日lunch 1:l0在籃球場會有2c VS 2d 的班際手球...請各位隊員..記住一

                   定要帶P.E.衫!!仲有1:00換好衫在女更門口等~~一定要努力呀!!-3-



2007 年 1 月 15 日  星期一   晴天


巧開心哇>3<........ 開心 分類: 未分類

                        今曰對卷哇.....琴晚謝靜欣一個電話令我十分驚訝----今朝要on duty ,仲要係morning>.<........無晒mood,...今朝有成33個人遲到….成班人好似軍訓咁排晒隊俾miss chan.成績十分差.....人生不如意事常八九(今朝果段篇章道抄抄架....)...一黎就派maths: 78.....jordan請飲野...估佢唔到lor…石梓謙92分呀最高分>3<跟住派英文,好慘慘哇61/100…超級低分; listening :44/60….跟住到history:79/100…全班第二唷….雖則同邦邦比緊係唔掂la…人地100/100,勁串嘴……,咁我係c班嘛>3<(藉口一個…)……lee sir送左盒糖俾我….(小朋友嘛= =)…jordan第三,周恩第一呀>3<82分唷……跟住派geog,我都係全班第二….78劉蔚婧第一呀!!81.5,jordan又係第三……72(仲差我成6分唷呵呵呵呵) jordan話睇過miss pang個表,我地班劉蔚婧第一總分係84/100,我第二,就79.3/100,jordan就第三:79.14/100.bye bye jordan!!!你仲差我0.16分唷~~

 

                        跟住同凱齡去食lunch……1:45cwgc換衫練跨欄好無聊呀見到jordan佢地班傻瓜係道練跳遠同三級跳,kay同個form 1 又係道練shot put, 溫家琪同周雅詠係道練跳高(跟本上都無見過佢地練過……)跟住練練下….曾穎在籃球場無啦啦彈埋黎,佢話佢睇我地練= =”.跟住我跨完一次佢同我講話我個人有少少向後「鍾」咁我咪試下向前lor…跟住差少少就pk>.<…佢係咁同我講sorry,搞到我勁無奈=)跟住佢要返過去籃球場上pe,佢臨走前仲要同我講:永遠都會支持你ga!!比心機練呀!唔好仆親呀,唔好要我擔心呀!!.......我當堂唔知要比咩反應佢>3<咁大家當然唔好誤會啦!!佢講到好似d好親ge人要離鄉別井咁~~搞到我有d凍凍地聽日又派卷啦……唔知會點呢好驚呀!!!

 

                        下個星期三就比賽啦……希望入到決賽啦!!!!

                        ~~SUPPORT ME PLEASE~~