今日真係好唔開心呀,無晒心機= =今朝同gucci & maggie 一齊返學,
等左gucci好耐..本來唸住唔等,因為我要返去on duty..但係咁岩佢又上緊月台wor
,咁咪等埋佢lor = ="返到去,我已經係全組最遲果個>.<(對唔住呀....)跟住對卷...
...死得好慘慘慘呀!!!!!!!
我chinese得51.5/100渣.....岩岩好合格多d....好附碌XD不過miss
chu話我地c班同埋e班的平均都係50幾至到60幾分...但係最特別ge係雪芳姨,佢81
分....拋離我地好遠....作文我都ok...篇實用文27/30....miss chu跟住所解釋ge內
容分,格式分....好多我都攞捉晒!>3<果篇長文我作左第三題: 數據說明..61.5/100
.....算...中文聆聽: 33/40....都算可以接受~
跟住對IS...我得77/100渣.....雖則全班最高分係我...但係相比起d,e班.
...不外如是啦,我錯得最多ge竟然係mc,反而d長問題我就答到接近滿分(e.g. 11/12 ,
12/12)...唉....好慘!!!!相信會俾人串....點知放學一出門口,見到家姐christy...佢超
串嘴>3<話自己英文得72/100好低分wor......完全o晒嘴lor.....我都係得61.5渣bor
~你想點啫!?我一定要考到全級60名之內呀!!!!!!!(有d妄想= =")但係呢個真係我的願
望黎ga嘛...
聽日lunch 1:l0在籃球場會有2c VS 2d 的班際手球...請各位隊員..記住一
定要帶P.E.衫!!仲有1:00換好衫在女更門口等~~一定要努力呀!!-3- |