| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2005 年 10 月 16 日 星期日 |
 | |
=.=v 病病...退散  |
今日全日留左o係屋企唷...~*..
做返o黎個星期...-.-'' 所積下既功課..
嘩....好多a....做左成日..都係英文~"~
唉....現間..11:30p.m.... 但係..仲未畫好幅畫...
=____='' 唔通...又要開...O.T...
P.S : >~<"' 我病病..仲於開始好返..la....
kakaaa.... 好開心耶>~<''
>3<'' 多謝各位..既..關心/慰問^^
|
| 刊登時間︰2005-10-16 11:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 29 | »
|