| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 22 日 星期日  | 
2006-11-22
|
打ma琴日果d,唔知點解上唔到qooza...
個個都上到..yy tell me y?
當初以為我部腦有問題,但原來唔係..仲有鍾雞陪我!!
而家都係打唔到....;而家都係叫人幫我post出泥...
今日搭巴士番屋企時,我隔黎無神神係到唱''對不對''...嚇死我*
20/10
番啦啦隊,唔知醒,用兩個字死出門口..件pe真係唔乾.濕到死!!
做7字碼做到''子宮痛''...
我果時超肚餓,諗住落去買野飲..buT LONG姐唔俾,要等埋佢,
因為佢要睇住我地佢驚我地有危險..= =,又話我驚走左去= =..
THEN去左大中食野,食完番歸!!
番到去訓左一陣覺,之後去左飲茶,之後去左剪頭髮...
係屋企做左一陣野...
之後上婷婷屋企拎SUSHI...咁都俾我見到小怡..HAHA
佢又剪左頭髮牙...唔多覺@@
詳情唔打*
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 20 日 星期五  | 
2006-10-20
|
今日中文堂先讀書,後作文...
用普通話泥讀,笑死婷婷..我同佢狂係度笑...其實唔知笑咩..
maths小測,難到媽媽都唔知係邊..
我好驚我唔合格,要留堂..@@
lunch落左去打波,熱到抽筋..濕....
頭先補習超眼訓....嗚!!!!!!!!!
好眼訓......help
跟住同馬國珍傾電話,佢唔俾我調位啊..
..佢講d野我o曬,不過好好笑....
唉.......聽日又要啦啦隊..
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 19 日 星期四  | 
2006 年 10 月 17 日 星期二  | 
今日係zarahn既大日子!!
|
今朝一番到去,就搵人教我畫畫,好是但!!
早會,俾郭sir話我地幾個傾計..企去後面..
其實唔係,只是一場誤會@@''
番到課室.....又要俾MISS MAN鬧...
上堂&早會唔講野!!
唉...隔日俾人鬧!!自從上次電腦堂之後就開始就經常俾人鬧!!
聽日又有佢堂喇...=O=
V.A..畫得好左..成個MONKEY 屎FUCK咁!
小怡話我同婷婷係啦啦隊搗亂...唔嘈囉以後!!
唉,唔講野囉..
好自閉*早會又唔講野,上堂又唔講野,放學又唔講野...好自閉牙!!
今日啦啦隊好多人睇住,搞到我好驚..害羞的我@@
今日係ZARAHN隻碟「十二優」出喇!!!!!!
D人話好貴,唔緊要..我有$$...
聽日放學睇下得唔得閒啦...
好想快D買!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 16 日 星期一  | 
2006-10-16
|
今朝有d人要調位,點解冇我份架??
又調左隻朱過泥...
今日home .e冇帶圍裙..冇得做..= =
要抄書...一路抄一路偷食..yummy!!
lunch超飽,成1:00先番課室...飽到嘔@@''
頭先同婷婷出去食飯..食吉野家..yummy!!
點解會咁岩,大家都要食自己呢??
係15分鐘之前畫畫..好樣衰,唔曉畫牙!!聽日先算!!
今日miss man好恐怖!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 46 | »
|