三科既bca派晒....除左英文不能接受外...中文maths都唔錯
中文破記錄...有81分^^
mahts都唔錯...78...少阿鑫一分呀!!!
阿田就出碟...要買佢既碟...所以要儲$$
一定夠$$既!!
為阿田努力!
開始溫書...務求好似上年second test咁...
班考第三...級考11XDD
好似有D難度...但我相信有機會既~~
努力呀小彤彤!!