| 2009-12-25 |
|
今日聖誕節...今個聖誕不快樂...|
悶到死..岩岩打左場match..廢到死
but嬴左..笑死..有個鬼老..講on9英文..
講廣東話講唔正..仲要講粗口..笑到肚痛...
哈哈哈哈哈哈...但好鬼勁
明子學breaking..仲要人地教..廢到死
人地識咩小風車呀..我識大風車啦..
這個聖誕很想和你一起過...
|
| POSTTIME;2009-12-25 10:44 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 81 | »
|
|