| 2009-08-14 |
|
病了了第3天...
今天早上咳了一口啖..啖中帶血的呢..
死啦-3-..我咳出血啦- -
休息休息
岩岩比我睇到kaci個qooza..睇完真係覺得好好笑
不過有d野我唔會嬲既..希望你都原諒我某d野啦
可能我果陣真係太小朋友啦..成日掛住玩
希望一年後我番黎香港仲係gd fd啦^^
|
| POSTTIME;2009-08-14 09:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | »
|
|