今日差D又遲到....==".....天氣好凍...!!
係普通話堂訓左一陣....醒左之後覺得愈來愈凍....
病左真係幸苦...=="
好鬼僧科學 ar sir ...!!
今果練波...買左D野食同SIU 婷食...kaka...ps:佢真係好大食...haha^^(比佢知道死得人多)
我地不停kai左咁係到玩...but 練完波都好累...
搭車果時...係車到做左聽日既功課啦...haha"
依排都覺得好累....有黑眼圈 ar...><"
岩岩訓醒....依家好餓 ar...><
今日冇咩特別 AR...!!同平時一樣.....><
今日中文 AR sir 冇返....so唔使上堂....but 都係好悶....=="
食 lunch 果時 SIU 婷D病毒發作....KAI 左...^^"
之後上社會堂果時...訓左... PS:真係悶到訓著..ZZZ
依排D天氣好凍 AR....
聽講勁舞..櫻花草又多左幾個人...KAKA...上去睇下先..^^"
放唔到SIU 婷D畫上去....失敗=="
PS:掛住你
哈哈...我又病左...=="
岩岩整好個日記...kaka...^^
今日遲左起身....因為琴晚訓得唔係幾好...><"
返到學校好暈 AR...係英文堂果時訓著左....連放lunch都唔知...
我今日比人蝦比人非禮 ar................ps:定係我蝦人..我非禮人呢...[唔知呢]..kaka...^^"
唔知仲有咩寫...算 la...玩勁舞...^^
PS:掛住你...