casper07haha
暱稱: *Ar 欣~~
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
原來愛情這麼傷
好悶丫...
好凍丫......
happy new year...^^
2006-12-28
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 11 月 29 日  星期三   落雪


好凍 ar....~~ 分類: 未分類

今日差D又遲到....==".....天氣好凍...!!

係普通話堂訓左一陣....醒左之後覺得愈來愈凍....

病左真係幸苦...=="

好鬼僧科學 ar sir ...!!

今果練波...買左D野食同SIU 婷食...kaka...ps:佢真係好大食...haha^^(比佢知道死得人多)

我地不停kai左咁係到玩...but 練完波都好累...

搭車果時...係車到做左聽日既功課啦...haha"

依排都覺得好累....有黑眼圈 ar...><"

岩岩訓醒....依家好餓 ar...><



2006 年 11 月 28 日  星期二   陰天


冇咩特別...==" 分類: 未分類

今日冇咩特別 AR...!!同平時一樣.....><

今日中文 AR sir 冇返....so唔使上堂....but 都係好悶....=="

食 lunch 果時 SIU 婷D病毒發作....KAI 左...^^"

之後上社會堂果時...訓左...   PS:真係悶到訓著..ZZZ

依排D天氣好凍 AR....

聽講勁舞..櫻花草又多左幾個人...KAKA...上去睇下先..^^"

放唔到SIU 婷D畫上去....失敗=="

PS:掛住你

 

 



2006 年 11 月 27 日  星期一   陰天


又病 左...==" 分類: 未分類

哈哈...我又病左...=="

岩岩整好個日記...kaka...^^

今日遲左起身....因為琴晚訓得唔係幾好...><"

返到學校好暈 AR...係英文堂果時訓著左....連放lunch都唔知...

我今日比人蝦比人非禮 ar................ps:定係我蝦人..我非禮人呢...[唔知呢]..kaka...^^"

唔知仲有咩寫...算 la...玩勁舞...^^

PS:掛住你...