可以講既係我未輸
可能有D野要自己努力爭取番黎!
我會努力俾幸福既感覺你!
I L0ve you
今日善會杯輸3分!
番hm又俾人鬧!
我要努力=]
今日中文堂有一句形容得好好!
文言文~~
""夫哀莫大於心死,而人死亦次之""
大概是指
""1个人最大的悲哀莫過於心如死灰,而人的身體死亡也只是次要""