本來約好了和舊同學燒烤但不巧下雨了
ps.想淋雨偏偏不落 要燒烤那天就偏要落 """(吼牙\口/
之後就去打邊爐算了-3-
大家都無咩點變嘛 xdd (好似係.....係掛?
ps.亨仔變壞喇亨仔 唉 唔同晒喇唉 睇下佢....睇下佢d頭髮 唉 睇下佢... (下略
亨仔教左個叫下咩話既遊戲 又幾好玩啵衰鬼xdd
因為呢個遊戲比斌斌猜圍枚個陣報仇 (嗚嗚 斌斌你係我好朋友 >x<)
肥佬好鬼搞鬼 唉--真係笑死我xdd

仲有玩左個有麥樂雞既麥當勞 (大大誤
炸薯條牙炸薯條!炸薯條牙炸薯條 輸左xdddddddddddddd
唉--係咁輸 (大家都話唔夠麥記既黎
不過分開了兩張桌子坐 好像大家的溝通還不是很夠嘛 但其他方面也很好-3-
ps.亨仔醉左咬人架 0口0
ps.多謝馬馬照顧神智不清既我地 ( 拜
ps.但可惡既馬馬好似無咩點輸..............."吼(雖然牙輝真係未飲過 係咪呢--..大贏家?
|