星期一遲了 ..-_-要收學生證登記遲到
個日就岩岩好無學生證 無手冊 連身份證都無 -_-學生八達通都無 (個日咁岩無帶
佢話 有名就得架喇 之後偏偏就咩都無帶剩係有我張卡片 -x-...比左低b瓊
佢話 咩黎架 唔收啊
我話 哦 唔收算-3-
之後行開左一邊排隊 咁就無記錄到遲到 咁囉..竟然係咁囉
咁都得囉 之前咁辛苦爬入去做咩
話說上星四又遲..-_-同拉抽係樓梯口等機會個陣中出加入左隊伍
本來大家都苦無對策 很多其他的烈士都放棄了希望 乖乖的走去登記遲到算了
但機會嘛 總是留給肯去拚的人 -_-走到上次爬進去的位置 發現其他勇者也苦無對策
說時遲 那時快 有個師弟一馬當先爬過了本來看起來爬不過的老木壁啟迪了我們
ps. 原來有個位置超好爬的 為什麼之前不發現啊(撞頭
大家萬眾一心 一個接一個的爬了進去 把袋子一掉給進了去的同伴就爬 實行裡應外合
好像逃獄啊.......(遠目
|