好奈冇打blog啦.....
緊排發生好多事....
有好有唔好
好既係考到中式烹飪,將我間房既海報換哂
最重要既係可以去「Comic Fans復活節Party」
我仲去咗CW25,大開眼界~
買咗緋雪千夜玩添!!
唔好既係俾人地知道我抄人功課....仲要係副校....
合唱團又要比賽......
有可能面對下年唔俾返童軍添.......
不過我會努力面對!!
Comic Fans係既我精神食糧!!