呢排好熱囉>< 超5想出街
今日留系屋k;]摺星星 摺到隻手超痛>3<
目標系摺520粒星星;]不過有排拉
琴晚冇睇決賽 因為5會再熬夜拉~
所以決定早d訓^^
琴日行水坑尾;]經過工青
想上去搵牙明~但要矜持
hahahahahahahaha=)
都系戈d拉
近排心情有d低落 可能系你就黎要走
有d5捨得拉~___~唉~我覺得我同你ge話題開始少左d
我記得上年都系咁...1到暑假;就好似冇咩野講
不過^___^你很重要