前排幾乎日日都唔夠訓,好辛苦,唔係要test 就係要做CE project......
尋晚好早就訓,一訓就訓左12 個鍾 ,
尋晚9點就訓著覺,今朝又訓到9點先俾我阿妹嘈醒......
不過真係好好訓~=^.^= 好舒服呀... 之前累積落黎ge 黑眼圈都好似細左咁(自欺欺人)~
今朝到而家都未做過功課,唉~!
今天清晨六時,我被我表妹那超大的打鼾聲吵醒,那鼾聲實在可怕,我用厚厚的被子蒙著耳朵也覺得很嘈吵,可以媲美天上的
打雷聲,簡直就是擾人清夢!