| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|




2006 年 7 月 19 日 星期三  |
| [[XANGA問題!!!!]] |
01.你就讀哪一間中學? 元朗天主教中學""T^T
02.曾就讀哪一班? 1J""
03.覺得自己已是一個大人了嗎?成熟左囉!!!'
04.朋友如何稱呼你? 牙貓
05.和你最老友的是誰? 個個刀差吾多""
06.在校內,你最信任的是誰? =333=''未諗到!!!""
07.在校內,你最喜歡的男性同學是誰? 峰爹""
08.在校內,你最喜歡的女性同學是誰? S!U KA!,,WA!K!""日日都互相女交!'
09.最喜歡哪位老師? 吾知""
10.最討厭的老師又是...? S!U丸子1時時,,, M!SS曾勁僧""
11.成績可以嗎?最好考獲全級什麼名次? 第1,,, BUT係幼稚園""
12.滿意自己的成績嗎? 唔滿意=33333=''
13.你是一個受同學歡迎的人嗎? 問下佢地啦!!!!""
14.你是一個受老師愛錫的人嗎? =3333=唔撚知!!""
15.你最好的科目是? 冇咩,,,,
16.你最差的科目是? 數學'=3333=次撚次都唔會合格!!!""
17.你的初戀發生了嗎? -33333-發生左啦'""
18.曾暗戀過學妹嗎? 我係女仔黎嫁喎,,,=3333=!*
19.試過被罰留堂嗎? =333333=冇比人罰過果D都唔撚係人啦!!!!""
20.上課時最愛做什麼? 傾計....聽MP3*SD SMS"" YAYA"" XD""
|
| 刊登時間︰2006-07-19 07:29 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 67 | »
|