豸苗..
..
cat2486
暱稱: ♥♥♥♥♥♥♥笨喵_=]]]
性別: 女
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暑假快完咯~~
RCRC..-v-
2007-03-30
happy~
眼淚會流盡..最後只會...
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 2
今日人氣: 5
累積人氣: 292
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 27 日  星期六   陰天


又躁底又開心既一日~xd 熱情 分類: 未分類

哎呀呀..今次exam死人了...

有一科唔pass>"<

好死唔死竟然係我唯一引以為傲既中文!!!!!!>~<

唉唉...想死...

估唔到今次英文反而幾ok...中文..差到痺牙>"<

唔知有冇全班頭5名呢?入到頭5名都好好嫁喇..有一科唔pass的我!!

講真..一d好明顯叻過我既人叻過我..我冇乜所謂...

但係俾一d平時差過我既人叻過我..仲要係中文tim...!..

我忍唔到囉..!!

收到份卷果陣我真係想發癲..!!!唔pass!!我唔pass!!!

未試過咁嬲...果陣勁勁勁勁想打人..特別係d平時差過我但又高分過我既!

不過..諗起miss講得好岩既一句野:

"係你自己技不如人姐.你憑咩用d咁既態度?"

miss講得好岩..的確係我自己技不如人..唔關人地事..

唉..下次一定要加油!!!!

唉..躁底爆..今日聽果d急救講座...都ok既...

最躁底既係走果陣..梁亦兒條仆街話我地嘈..留地我地s班d人...

佢b班d人就走哂..屌佢丫..收撚皮啦!死8婆!

勁勁勁勁勁勁想打柒佢條8婆囉!

又on9..又扮哂蟹...又仆街..3條8婆都咁撚仆街...>"<+

不過今日都有開心事既..就係-----見到老公>33333333333333333333<

老公仲買左電腦椅俾我哇>3333333333333<

之後同老公一齊返屋企食飯~~之後~~~嘻~~

唔知點解..同親老公一齊都會覺得好開心..無論咩地方..同佢一齊就會好開心..^^

依家好掛住老公哇....>3333333333333333333333333333333333333333<

我愛我老公>333333333333333333333333333333333333333333333333<!




訪客留言 (返回 cat2486 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]