吾諗下點打好呢....
吾....AR系啦..今日好冷AR.....6點30去左M記食野啦..
番到去等AR東....冷33....>3<""
好無奈AR><""
禾鬼死咁凍...佢又吾比33禾=0-
嬲嬲AR....
知後佢地扲左比禾.口合....(東....你凍吾凍AR><""吾好病病AR><""SOR..")
食飯個時潘SIR叫左禾洛去....(屌佢冇病AR><""冇飯食...)
跟住番左珽方..
放學個時佢又話陪禾又去左打機....(吾開心AR><""喊..")
跟住乜都冇食...去左打波AR><""
個胃好痛AR><""
PS:今日系同你第1日.....
禾不知不覺咁中意左你AR..,
E+好掛住你....你吾好病AR><""
今日扲左你冷33..SOR...
你吾好嬲AR><""
我愛你AR><""
|