今日又同AR哥個D出左去...好無奈LO...
壽X琴日比我地屌AR....
跟住今日佢出黎嘈....
嘈完咪走LO...
又扲吾番D野><
跟住同佢地番左富善..
有個女仔打比AR哥...
問佢去吾去大中個邊,,
跟住咪去左LO..
個2個女仔係到飲酒AR><
我又飲...又去左廣福,,,(差D洛左條河個到.- -"")
跟住係到吹水...
屌....又講個8婆啦...好吾倨...
跟住吹下吹下洛[魚]..
我同個女仔出左去玩水,,,
玩完頂....好冷...
跟住又飲過啦....- -""
4點幾先番黎><"
|