今日系12點30分起左身...
1點鍾洛左去番工...
洛到去一個人都冇.....
唉...好小人ar..
成日都系咁....
放工知前有好多人...
未到放工都吾多人...
放左工就番左屋企la
<============好可愛ar....楊楊愛爆你.....