早
9點幾嘉俊打黎叫我起身~
知後咪起身lo~
著好3就去左落左樓下等佢lo
知後同嘉俊出去睇佢ma ma><""
12點幾就落左mk~
行到4點幾去左睇戲><""
睇左[女人本色]
睇到喊牙><"超好睇>m<"
大家都去睇下拉XD
睇完去左搵牙文同牙文個FD**
跟住食飯~食完去左牙文個FD都游[光]水><"
點知打打下我胃痛~食左2粒虊~仲系甘痛><"
仲痛到眼淚水都出晒黎- -`
跟住佢地打到2點幾~坐的士落大中買野比牙文個老婆食~
知後又打的番富亨><"
搞到成4點幾先訓^^