好冇天理牙....
屋企冇左上網..
今日系社區打日記..
唉....喊牙...冇左上網你估我仲會系屋企咩..
哈哈..,一定吾會啦...
琴日有人話要打我牙...好驚tim...哈哈..
點知咪又系冇打到...
超.....系咁啦...打住咁多先...
ps:如果冇地方打日記我十打嫁,,,,哈哈...sor牙咁多位...
就考試啦..咁多位+油...