10月7日...今日去左bbq,,,有ar哥啦..有ar玲啦..ar鼠,,,我媽子..個d,,
去左個到..@@好多人ar,.,,都吾知點好....
ar康你好野放我飛機...
番到富亨出左去搵人...挽到10月8日既早上5點幾..
跟住1點幾比我ar媽叫左出去..
好吾知點好...睇戲,,
睇到吾知幾點...
好眼 訓ar...
fuck!!
11點幾番屋企...
10月9日...今日要番學...番到去見到2個孫,,,(好乖ar你地)
跟住見到老公...佢話今日映相相ar>..<""
放左學去左昌運映...
好開心ar
ps:今日放左學比一條8婆串ar.,..好人憎..
|