|
|
2008 年 4 月 3 日 星期四  |
統測喇  |
分類: 未分類 |
今日統測喇!!! xd''
中文嗰份...
都唔明佢講乜...
---------------------
到咗人文嗰份^^
超易既....But...
咩牙!!! (地支){講乜牙}
喱到唔多明囉...
係喱到唔明{地支}......
其他都得得地喇 
...............................................................................................................
測完之後.....
就同wa姐食m記
....之後咪返屋企囉...><
總之大家係喱個統測要+油喇
|
| 發表時間:2008-04-03 01:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ts02985421 於 2008-05-25 02:15 AM 發表:
得閒多D上我個日記度坐啦 ~強~
|
|
|
cat_12 於 2008-04-09 11:02 PM 發表:
冇所謂家... 講都得 不果就 唔可以講d衰野 知冇 嘻嘻
|
|
|
cHe tSz=) 於 2008-04-09 07:54 PM 發表:
HiHi` 爸 b 又 黎 喇xd' 俾個cm您-3-! 吾知講乜好了=口=||
|
|
|
cHe tSz=) 於 2008-04-03 06:44 PM 發表:
Hi.. 知吾知我系邊個-v- 吾知問華dee:] 幾大個個cm在您面前喇` bi*
|
|
|
大大大cm到!!.. 我本人clara既: 又大又正既cm到!!.. hihi..
|
|