日誌牙...
我好想你
==========================
今日
係我今日禮拜第1日上學
我見到e班上學的人少g少--
同e前唔同...
e+覺得時間真係可以改寫任何的事
我都開始慢慢地離開e前的生活
個我的新新活
新新活個左幾
發覺對e班的認同今
月來月少
覺得自己只係路個--
月來月覺得d老師好飯
對老師的態度唔好左好多
兒老師對我態度變得也不好
我對我e+的人生想了1個想法
多謝今天早上叫我上學的fd
and叫個我再打日誌的人
今晚我的反思很有用
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
魔術--
我e+玩中..
琴日開始玩
明年聽日我要康康你地o嘴=口=
不個你地係我第1個覲中
有d根張
------------------------------------------------------------
小....最哀我中文唔識多個==
好多字都係林好9
|