|
|
| 今日日期係:2009 年 3 月 20 日 星期五 多看我會非常感激!!! |
流水賬  |
|
今日學生會要「云」我,Aska,同wing yi一齊做午間點唱,
好驚驚呀...點算好呀/333\
講錯左好多野...諗住早早同我地一齊會好順利添
點知開頭播Jay-「稻香」時太大聲
我講緊點唱紙,D人聽唔到,唉...
跟住早早試下扭番細聲佢
點知扭到無左聱
之後好彩都幾順利的...
放學有講座
講完
正康書院 vs mkm,打籃球贏左
59:50
放學!!!
 |
出爐時間2009-03-21 06:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
so much
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 50 | »
|
|