catcat621

         
 

暱稱: 鬼""
性別: 女
國家: 香港

 

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

 
轉用xanga啦!
停止了*
從新再愛Alice nine
可憐"
大洗錢""


:: 訪客留言 ::

 
 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
 


:: 我的連結 ::

 
2b論壇
AHPEII xanga
CCcCCcB604 xanga
loveyan113 xanga
金魚留言板板
雨雨相簿
楠楠相簿



RSS Feed

2006 年 2 月 16 日  星期四 晴天

討厭滴天氣

 

真係好熱熱熱熱呀!!

上pe堂時..真係熱到就快暈...++

不過都好happy...因為亞sir教打排球哇!!

同屁屁打得唔錯既..

中午~我打排球打得好勁哇..hehe

但放學就唔得啦...都唔想打...==

 

ThE ENd\\\\...  

:2006-02-16 09:59 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] !!!!



2006 年 2 月 15 日  星期三 晴天

個頭有d暈哇!!

 

呀!!今日我都收到朱古力呀!!開心...

嗚..打排球個陣..俾第d人既球打中我個頭呀!!

個下真係要命..勁大力既球打中我個頭中心呀!!

痛呱我啦...搞到喊左=-=

之後又中多下...嗚嗚嗚..

唔知係唔係因為咁..so宜家個頭都有d暈暈地..

成日都係唔多舒服..又肚痛..又頭暈..又眼份..

唉...好慘呀!!

唔得啦...家長日呀!!諗到都想驚..

琪琪終話家長日之後去玩..!!???

有冇命去呀!!??都唔係好想去...亞爸可能放假...!!

 

ThE ENd\\\\...  

:2006-02-15 06:08 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] !!!!



2006 年 2 月 14 日  星期二 晴天

情咩人節呀!!!==""

 

煩..不停派派派朱古力....=0=

唉***

今日一日都係有d唔舒服...(o,o)

都係好想睡覺呢!!**

個衰人冰冰..又話要朱古力...見到我又唔同我講野...==

叫我都唔知俾唔俾佢好,,,!!!

見唔到添添!!以為佢冇番..所以冇俾..

但,..放學又見到佢...吹像..

中午去打排球..打到好污租...打左一陣..肚痛冇打啦..

唉..成日都冇心機上堂...嗚嗚...

真係冇咩發生....

好憎你地呀!!!!

 

我為什麼要等待??

ThE ENd\\\\...  

:2006-02-14 05:01 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] !!!!



2006 年 2 月 13 日  星期一 晴天

有幾日冇寫日記呢 :[

 

哇哇哇..d圖點解see唔到家...嗚嗚..

嗯嗯..睇黎又要改板啦...呵呵..

反正我都覺得宜家咁樣唔令既...

係係係..講番我既事先...

前兩日呢..我係忙係整alice nine既網網...咩都冇時間睇and玩(打日記都冇時間)

....但宜家都未搞好...因為我一定要整到佢有咁令~得咁令..呵呵

我要努力呀!!~~""

係呀!!琴日呀..亞爸鬧我點解miss要寫家長信..証明我d頭髮..

唉,,亞媽講左俾佢聽...頂呀!!跟住又定左我既直髮夾and曲髮夾...

嗚嗚..要錢買家...仆佢個街呀!!

唉...好煩...好憎亞爸...>^<""

咁呢...琴晚同今焦都嘔呀!!我有左???

講笑啫....>v<""有人要我咩....!!!

好唔舒服喔...但又唔想請假係家對住個仆街亞爸..

呀呀呀...聽日情人節呢..我樣衰冇情人..but我有老婆[[[金魚]]]呵呵

岩岩買左朱古力..聽日派派..派俾d我like既人..(注意:唔係男女既like)

咁一定俾屁屁啦..我既乖女:]

金魚啦..我老婆...>v<

其他..唔俾....哼.....

講笑啫...有幾個都會俾既...@@""

啦啦啦...我宜家覺得我真係唔記得左佢...

好少會再諗起佢..

就算諗起都好憎佢..

都唔會再想見到佢...

如果俾我見到佢..我一定一巴打呱佢...哼...

正衰人...張紹康...fuck!!

 

ThE ENd\\\\...  

:2006-02-13 06:00 PM
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] !!!!



2006 年 2 月 9 日  星期四 晴天

TODAY...感覺好煩

 

真係想死囉...又俾人大留堂啦...妖...

焦早又要早會啦..我俾個校服MISS刪番寫左既染頭事事...

哇..佢係咁畫兩筆就OK呀>??

一樣睇到...容不易D人以為我刪呀...仆街呀

俾亞爸知道..一定問三問四啵..我就死得啦..

妖...咁黑仔家...我都諗住做番好啦..岩岩番學一個星期都冇,,

又俾人大留堂..又俾人寫校服...

唉~~亞爸一定會睇手冊既啵...嗚嗚嗚

算....唔理住....

今日上PE呀!!~~我同珍珍唔洗跑...

呀....佢地又想屈我啦...

話我報串喔...鬼有咩...頂...

一D都唔關我事既...真係呀...

嘻嘻..又教屁屁打排球啦...XDDDD

咁呢...唉...金魚又不停打排球..唔理我啦...嗚

哼..好憎同佢地打排球啦...

次次我打唔到..打得唔好..又面黑黑...唔俾球人打...

...受夠啦...以前我唔怪佢地..因為我真係打得唔好...

但宜家我知道..我打得唔好..就唔俾球我打..只會令我一直打得差..

唉...我根本就唔想再打...但唔打我又可以做D咩呀??

一直棋係個到..睇住個排球打黎打去..???一直都係咁..

有邊次同佢地打..我會打到10球呀!!5球都冇呀...嗚嗚

唉唉唉...講出黎啦..屈係心到好耐啦...

OK~~希望聽日會開心D....

ThE ENd\\\\...  

:2006-02-09 07:48 PM
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] !!!!